Gult kort till Beijars inlägg gällande ”Asumaa har ändrat åsikt”

Rätt ska vara rätt. Det är så vi alla vill ha det. Därför är jag ledsen att konstatera att Beijar i ÅT den 4.4. hanterar sanningen lite ovarsamt och skriver att jag ändrat åsikt ifråga om huruvida Sannfinländarna kan ingå i kommande regering elle inte.

I stadsbiblioteket röstade jag nej och skrev också senare en insändare i ÅT där jag berättade mina argument till varför jag inte räckte upp handen för ett ja för Soini i kommande regering.

Tyvärr har Beijar inte grundat sin replik i fakta utan på andrahandsuppgifter. Därför Christian ser jag mej tvungen att ge dej gult kort, för det viktigaste är att vi kör ”fair play” och respekterar både medspelare och motspelare i denna match. Det gör åtminstone jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0